کلمة المفتاح کلیکهای تبلیغاتی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بقایی، مهسا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ كاتب مسؤول : خواجه ئیان، داتیس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1402 - شماره 89 التصنيف B (Azad University/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیعوامل انگیزانندهاینستاگرامتبلیغات آنلاینکلیکهای تبلیغاتیتبلیغاتکاربرانکلیکمدلآگهی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |