کلمة المفتاح کیفیت تجربه / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رئیسیفر، کامیار ؛ اخوان انوری، محمّدرضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1402 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 156 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایتمندیکیفیت تجربهنیّات رفتاریمدلسازی معادلات ساختاری (SEM)
-
2.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : صبری رزم، آتنا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:برنامه کاربردیکیفیت تجربهبحران کرونابرنامه کاربردی سلامتکاربراناطلاعاتبرنامهپزشکانبیماراناپلیکیشن
-
3.
كاتب مسؤول : قربان زاده، داود ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ راه حق، آتنا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 245 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتمایلات رفتاریتصویر ذهنی از مقصدگردشگری تاریککیفیت تجربه
-
4.
مؤلف : قربان زاده، داود ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1397 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 71 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهمقاصد رفتاریلذت بازدیدکنندگانکیفیت تجربهتصویر پارک آبیگردشگریبازدید کنندگانپارک آبیرضایت
-
5.
مؤلف : آخوندنژاد، آرمان ؛ داز، بی بی سارا ؛ نیرومند توماج، عبد الاحد ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز 1395 - شماره 6 (7 صفحة - من 73 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرستورانکیفیت تجربهتصویر سبزاقداماتسبز