کلمة المفتاح کیفیت خدمات حسابرسی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فریور تنها، الهه ؛ افشار ایمانی، سیده مرجان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (14 صفحة - من 449 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیگزارش حسابرسیموسسات حسابرسیکیفیت خدمات حسابرسیکیفیت اطلاعات حسابرسی
-
2.
مؤلف : مهرآذین، علی رضا ؛ كاتب مسؤول : آرزوبخش، زهرا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (29 صفحة - من 179 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:استقلال حسابرسکیفیت حسابرسیتمایلات رفتاریکیفیت کارکردیکیفیت تکنیکیحسابرسحسابرسیکیفیت حسابرسیخدماتکیفیت خدمات حسابرسیکیفیت خدمات
-
3.
كاتب مسؤول : اخلاقی یزدی نژاد، اسماعیل ؛ مؤلف : صفی پور افشار، مجتبی ؛ نورانی، حسین ؛
مجلة:دانش حسابرسی»پاییز 1399 - شماره 80 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:قانون بنفوردکیفیت خدمات حسابرسیموسسات حسابرسی بزرگ و کوچک
-
4.
مؤلف : محمدی خشوئی، حمزه ؛ هاشمی، سید عباس ؛ رجبی، روح اله ؛
مجلة:دانش حسابرسی»تابستان 1396 - شماره 67 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:سبک حسابرسفرضیه اطلاعاتتقاضا برای خدمات حسابرسیکیفیت خدمات حسابرسی
-
5.
مؤلف : نادریان، هوشنگ ؛
مجلة:حسابرس»پاییز 1384 - شماره 30 (2 صفحة - من 2 إلی 3 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتحسابرسحسابرسیکیفیت حسابرسیکیفیت خدمات حسابرسیتقاضا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة دانش حسابرسی 2 |
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)