کلمة المفتاح کیفیت کارکردی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مهرآذین، علی رضا ؛ كاتب مسؤول : آرزوبخش، زهرا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (29 صفحة - من 179 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:استقلال حسابرسکیفیت حسابرسیتمایلات رفتاریکیفیت کارکردیکیفیت تکنیکیحسابرسحسابرسیکیفیت حسابرسیخدماتکیفیت خدمات حسابرسیکیفیت خدمات
-
2.
كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛ مؤلف : رجبی، مجتبی ؛ مصلی نژاد، محمد ؛ صاحبکاران، محمدعلی ؛ صمصامی، مهرداد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1395- شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرانهندبالنیات رفتاریکیفیت کارکردیکیفیت نتیجه
-
3.
ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری: بر ارزش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور
مؤلف : ایرانزاده، سلیمان ؛ عماری، حسین ؛ مستقیم بخشایش، سعید ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1388 - شماره 8 ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیلیزرلکیفیت فنیکیفیت کارکردیادراک کیفیت خدماتکیفیت خدماتبانکمدلبانک پاسارگادمشتری