کلمة المفتاح گزاره ارزش مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : لاجوردی، مسعود ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ زرگر، سید محمد ؛ حیدریه، سید عبدالله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 83 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:محورگزاره ارزش مشتریدیدگاه شرکتدیدگاه مشتریدیدگاه متقابل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)