کلمة المفتاح گسترش بازار / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : یزدانی، فردین ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»تابستان 1383 - شماره 43 ISC (13 صفحة - من 182 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تولیدسرمایهاطلاعاتبازارسازمانگسترش بازارجهانی شدن
-
2.
مؤلف : کریمی، غلامرضا ؛
مجلة:مدیریت»فروردین و اردیبهشت 1385 - شماره 107 و 108 (6 صفحة - من 19 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد توسعه بازار صادراتیبین المللی سازیتمرکز بازارگسترش(تنوع)بازارراهبرد توسعه بازار صادراتیبازارراهبردعملکرد صادراتیگسترش بازار
-
3.
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ کریمی، غلامرضا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1386 - شماره 8 ISC (27 صفحة - من 75 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:گسترش بازارتمرکز بازارراهبرد توسعۀ بازار صادراتیاصل همسویی استراتژی _ محیطرویکرد انحراف از ویژگیهای معیارعملکرد صادراتی
-
4.
مؤلف : صلواتی، عادل ؛ برزگر، میثم ؛ آریا نژاد، نوید ؛
مجلة:گلجام»بهار 1389 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science (14 صفحة - من 11 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافتمایزاستراتژی های رقابتیرهبری هزینه تمرکزگسترش بازار
-
5.
مؤلف : ذوالقدر، حمید ؛ ذوالقدر، علی ؛ كاتب مسؤول : طهماسبی، داریوش ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1399 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 37 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیبازار داخلیکفش هیدجروش داده بنیادگسترش بازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة گلجام 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)