کلمة المفتاح یادگیری درس ریاضی / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : چولکی، الهه ؛ سلامی، الهه ؛ دشتی حجر، یاسمن ؛ شاهوردی، مبینا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (9 صفحة - من 3359 إلی 3367 )
الکلمات المفتاحية:بازییادگیری درس ریاضیروش های نوین تدریسکلاس فعال
-
2.
كاتب مسؤول : قاسمی، شیوا ؛ مؤلف : فرهادی پور، زهرا ؛
مجلة:روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 25 (11 صفحة - من 767 إلی 777 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیاهمال کارییادگیری مغزمحورمغزآموزشمحوردانشآموزانیادگیری درس ریاضی
-
3.
كاتب مسؤول : ابراهیم زاده، آسیه ؛ مؤلف : کاشفی، حمید رضا ؛
مجلة:آموزش پژوهی»بهار 1402 - شماره 33 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:دانشجو معلمانانگیزه یادگیری ریاضیریاضی عمومی ۲نرم افزار جئوجبرایادگیری درس ریاضیدانشجومعلمان
-
4.
مؤلف : علیپور اهر، پریچهر ؛ هاشمی علیا، شایسته ؛ كاتب مسؤول : بالغیزاده، سوسن ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1401 - شماره 50 التصنيف A (Azad University/ISC (23 صفحة - من 41 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتیادگیری ریاضیشبیهسازی تعاملییادگیری درس ریاضیدانشآموزانآزمون
-
5.
مؤلف : كاظمي، سعيد ؛ فتاحي، ليلا ؛ سبزه پور، بتول ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان 1401 - شماره 44 (18 صفحة - من 265 إلی 282 )
الکلمات المفتاحية:ریاضیاتدانشآموزعلم ریاضیاتعلاقمندسازیدانشآموزاندرس ریاضیآموزشعلاقهمعلمکلاسآموزش ریاضییادگیری درس ریاضیارزشیابی
-
6.
كاتب مسؤول : رضائيان، علي اكبر ؛ مؤلف : اسلام لوئي، باقر ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره)»زمستان1399 - شماره 58 (14 صفحة - من 177 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریدوره ابتداییدانش آموزاندرس ریاضیتغذیه مناسبیادگیری درس ریاضیکودکان
-
7.
مؤلف : حسینی، مهکامه ؛
مجلة:رشد آموزش مشاور مدرسه»پاییز 1397 - شماره 50 (8 صفحة - من 48 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانییادگیری درس ریاضیپیشرفت تحصیلیدانشآموزانمؤلفههای هوش هیجانیمؤلفههای
-
8.
مؤلف : حسنی زنگبار، طاهره ؛ لیوارجانی، شعله ؛
مجلة:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1396 - شماره 39 التصنيف A+ (Azad University/ISC (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:اضطرابیادگیرییادگیری درس ریاضیراهبردهای یادگیری خود تنظیمیآموزش راهبردهای یادگیریدانشآموزانتنظیمی
-
9.
مؤلف : میرپناهی، لیلا ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 72 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریهوش هیجانیدرس ریاضیدانش آموزان ابتدائییادگیری درس ریاضیهوشبهر
-
10.
مؤلف : استوار، نگار ؛ غلام آزاد، سهیلا ؛ مصر آبادی، جواد ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»بهار 1391 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختپیشرفت تحصیلیآموزش مشارکتیتقسیم بندی به گروه های پیشرفتعاطفه تحصیلیفراشناختیدانشآموزانآموزشآزمونیادگیری درس ریاضینمراتیادگیری مشارکتیپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)