کلمة المفتاح Adidas / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
رابطه عوامل بازارپردازی با تصمیم خرید مشتریان محصولات ورزشی نمایندگی های رسمی آدیداس و پوما در تهران
مؤلف : نصیرزاده، عبدالمهدی ؛ كاتب مسؤول : جوان بخش، یاسمن ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک»زمستان 1399- شماره 5 (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدبازاریابی ورزشیآدیداسمحصولات ورزشیبازارپردازیپوما
-
2.
كاتب مسؤول : یانپی، طیبه ؛ مؤلف : فرزان، فرزام ؛ دوستی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1399 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:امنیتآدیداسسایتمحصولات ورزشیمروژ
-
3.
كاتب مسؤول : پیرجمادی، سحر ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ محرم زاده، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»بهار 1398، سال هشتم - شماره 7 (23 صفحة - من 87 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:پوشاک ورزشیآدیداسمشتری ورزشیمجیدآمیخته بازاریابی