کلمة المفتاح advertising cost. / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : تقی زاده خانقاه، وحید ؛ مؤلف : باد آور نهندی، یونس ؛
مجلة:سیاست های مالی و اقتصادی»بهار 1397 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 33 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:کارایی سرمایهگذاریخطر سقوط قیمت سهامرقابت بازار محصول. هزینه تبلیغات.
-
2.
مؤلف : بنابی قدیم، رحیم ؛
مجلة:پیشرفت های حسابداری»بهار و تابستان 1402، دوره پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 30 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:تمرکز مالکیتهزینه تبلیغاتاجتناب مالیاتیابهام اطلاعاتیمدل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة سیاست های مالی و اقتصادی 1 |
مجلة پیشرفت های حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)