کلمة المفتاح affiliate marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 ، A+ (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : فتحیان، محمد ؛ مؤلف : اوجی، محمد حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 253 إلی 279 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریسنجش عملکردبازاریابی وابسته
-
3.
مؤلف : Asadi، Abdorreza ؛ كاتب مسؤول : Vazifehdar Yazd، Zahra ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»October 2016, Volume 3 - Number 27 (15 صفحة - من 635 إلی 649 )
الکلمات المفتاحية:affiliate marketingInsurance liabilityconsulting marketingadaptive marketing
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة International Journal of Management, Accounting and Economics 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)