کلمة المفتاح Audience interaction / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رشادتنیا، پریسا ؛ حاضری، هاتف ؛ زارعی، قاسم ؛ كاتب مسؤول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1399، دوره دوازدهم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 502 إلی 519 )
الکلمات المفتاحية:خرید تلویزیونیرفتار خرید تلویزیونیشخصیت تلویزیونی مصرفکنندهتعامل با مخاطباناطلاعات
-
2.
كاتب مسؤول : علیمحمدی، محبوبه ؛
مجلة:مطالعات هنر و رسانه»بهار و تابستان 1399، دوره دوم - شماره 1 (29 صفحة - من 57 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:رسانهمخاطبشناخت مخاطبتعامل رسانه و مخاطبقدرت رسانه