کلمة المفتاح Brand Acceptance / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سفیری، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1402 - شماره 90 (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت در خلق ارزشمقبولیت برندتوانمند سازی مشتریانتعهد موثر
-
2.
كاتب مسؤول : نعمتی، محمد حسین ؛ مؤلف : احمدی، مسعود ؛ غفاری، رحمان ؛ دولتی، حسن ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1400، دوره چهارم - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه کارآفریننظریه داده بنیادپذیرندگی برند