کلمة المفتاح brand attributes / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احسانی، محمد ؛ جوانی، وجیهه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام تجاریهوادارانتداعی نام تجارینام تجاری موفق
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)