کلمة المفتاح Brand Choice / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ هاشمی، سید حامد ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، مینو ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 21 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیبعد ساختاریانتخاب برندبعد رابطهایبعد کارکردی
-
2.
مؤلف : موتمنی، علیرضا ؛ مرادی، هادی ؛ كاتب مسؤول : همتی، امین ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریایران خودروشهرت شرکتارزشهای مصرف