کلمة المفتاح Brand Intelligence / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ورمقانی، مریم ؛ فیض، داود ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 168 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:عوامل ساختاریعوامل مدیریتیعوامل محتواییفناوریهای مالیمدیریت نامونشانهوشمندی نامونشاننام و نشانهوشمندی نام و نشانمدیرسازماناطلاعاتمدلمصاحبهکدگذاریبازار
-
2.
مؤلف : ورمقانی، مریم ؛ فیض، داوود ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 129 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:نظریه دادهبنیادرویکرد آمیختهاستارتآپهای گردشگریهوشمندی برندگردشگریکارکناناستارت آپمدلمدیراطلاعاتپژوهشسازمانمدیریت