کلمة المفتاح Brand Originality / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : غیور، مرتضی ؛ چمنی هروی، تکتم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1399 - شماره 23 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:عشق برنداصالت برندنیاز به منحصر بفرد بودنهتل های پنج ستاره شهر مشهد
-
2.
مؤلف : دهقان، ارش ؛ نظرپور، سهیلا ؛ گرجی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1399، دوره یازدهم - شماره 1 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبیمارستانبرندانتخاب برنداصالت برند