کلمة المفتاح Brand Strategic Position / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قره، محمدعلی ؛ آنت، زیبب ؛ جمشیدی، امید ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتسیستم های برنامه ریزی منابع سازماناستان البرزاداره ورزش و جوانانERP
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)