کلمة المفتاح Cause-related sport marketing / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، سردار ؛ قاسمی سیانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : عظمی، محمد کاظم ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1403 - شماره 66 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 137 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشی مرتبط با علتپیام مشارکت در علتتصویر محصول محورتصویر علتمحورقصد مشارکت
-
2.
كاتب مسؤول : معصومی، سپیده ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ احمدی، رضا ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 73 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصد خریدحضور مجددبازاریابی خیرخواهانه ورزشیتناسب برندهوادارانتیمتناسب
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت ورزشی 1 |
مجلة پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)