کلمة المفتاح Commercialization Strategy / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کریمی، سمیرا ؛ كاتب مسؤول : خانی، ناصر ؛
مجلة:نوآوری و ارزش آفرینی»بهار و تابستان 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 100 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های دانش بنیاناستراتژی تجاری سازیصادرات محصولات نوآور و فناور
-
2.
كاتب مسؤول : شاکری، رؤیا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 237 إلی 269 )
الکلمات المفتاحية:ایرانفراترکیبمدلسازی گروهیراهبرد تجاریسازی خرید و ادغامصنعت داروهای زیستی
-
3.
مؤلف : قاسمی نژاد، یاسر ؛ كاتب مسؤول : برادران، محمدصادق ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1399، دوره سوم - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:انتقال فناوریفناوری نظامیراهبرد تجاریسازیفناوری دوکاربردیزیستبوم نوآوری
-
4.
كاتب مسؤول : حسینیان پویا، هانیه ؛ مؤلف : قاضی نوری، سید سروش ؛ گودرزی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت توسعه فناوری»تابستان 1394 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 63 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبمرور سیستماتیکتجاریسازی فناوریاستراتژی تجاریسازیاستراتژیفناوریشناساییتجاری سازیعواملپژوهشداراییهای مکمل