کلمة المفتاح commercials / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پارسائیان، سیده فهیمه ؛ مؤلف : عظیمی منتظر، سمیه ؛
مجلة:زبان پژوهی»بهار 1400 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 301 إلی 326 )
الکلمات المفتاحية:تحصیلات تکمیلیتحلیل انتقادی گفتمانتبلیغات رسانهایبازاری سازی گفتمان آموزش عالیموسّسات آمادگی کنکور
-
2.
مؤلف : میرزاخانی، معصومه ؛ خجسته باقرزاده، حسن ؛ كاتب مسؤول : ساروخانی، باقر ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 33 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:بدننشانهشناسیآگهی بازرگانیشبکه یک
-
3.
كاتب مسؤول : سلیمی، علیرضا ؛ مؤلف : یوسف، مهدی ؛ حسینی، علیرضا ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:قواعد فقهیتحلیل محتواتدلیستبلیغات بازرگانینجش
-
4.
مؤلف : حجازی، مریم سادات ؛ نجفی نیسیانی، زهره ؛ كاتب مسؤول : روضاتیان، سیده مریم ؛
مجلة:زبانشناسی و گویش های خراسان»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 327 إلی 354 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتحلیل گفتمانآگهینقش ترغیبینظریه ساختار بلاغی
-
5.
كاتب مسؤول : خیاط، محمدعلی ؛ مؤلف : نصراللهی، محمدصادق ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رسانهآسیب شناسیرسانه ملیصدا و سیماتبلیغات بازرگانیتوسعه برندکالای ملی
-
6.
مؤلف : بدری، سجاد ؛
مجلة:علم زبان»تابستان 1398 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 33 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:نقش ترغیبیآگهیهای تبلیغاتینقش توصیفینقش تشویقینقش تهدیدی
-
7.
مؤلف : پاداش، منا ؛ بهجت، حمیده ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار و تابستان 1395، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:ترجمهتبلیغات بازرگانیدشواریهای ترجمهتئوری اسکوپوسویژگیهای زبانی تبلیغاتتبلیغاتمتناسکوپوسمخاطبزبانبـابینامتنیتبـه
-
8.
مؤلف : علی محمدی، طاهر ؛ زرگوش نسب، عبد الجبار ؛ بشیری، عارف ؛
مجلة:معرفت فرهنگی اجتماعی»بهار 1394 - شماره 22 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:فقه اسلاميتبليغات تجاريآثار اجتماعيايجاد نياز کاذبتبلیغاتفقهتجملاتیمصرفپارادایمآگهیتبلیغات بازرگانیاسلامی
-
9.
مؤلف : Baroughi، Elmira ؛ Zarei Matin، Hasan ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»November 2013, Volume 1 - Number 1 (7 صفحة - من 22 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:TehranRankingEfficacycommercialsViewers
-
10.
مؤلف : روشندل اربطانی، طاهره ؛ سطوتی، فرانک ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1391 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 159 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانحمایت از تولید ملیسرمایه گذاریتبلیغاتسرمایهآگهیتولیدجذب سرمایهمصرف
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)