کلمة المفتاح consumer dissatisfaction / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صیادعبدی، شاهین دژ ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ فرحبد، فرزین ؛ كاتب مسؤول : رضایی کلید بری، حمید رضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1403، دوره یازدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 25 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:استعارهچرخه حیات سازمانبیماری سازمانینارضایتی مصرف کنندهسازمان بیماربیماریسازمانکارکنانرضایتشناساییدرمانمدیریتمرحله
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
metaphorOrganizational DiseaseOrganization Lifecyclesick organizationاستعارهبیماری سازمانیچرخه حیات سازمانسازمان بیمارنارضایتی مصرف کننده
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)