کلمة المفتاح Consumer perceived innovativeness (CPI) / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ مشعشعی، حدیث السادات ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 3 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:ادراک مصرفکننده از نوآوریقابلیت کارکردیمسیر کارکردی- شناختیمسیر عاطفی-تجربیاحساس مثبت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)