کلمة المفتاح Consumer Perceived Value / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : لندران اصفهانی، سعید ؛ جمشیدی، عبدالعزیز ؛ رزاقی، الهام ؛ افضل، سیدامیرحسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 25 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارارزش ادراک شده مصرف کنندهمشارکت در بازیافت ظروف بستهبندی
-
2.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : ناصری اشترانی، زهره ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:موقعیت رفتار مصرفکنندهارزش ادراک شده مصرفکنندهپاسخهای هیجانی مصرفکنندهواکنش رفتاری مصرفکننده