کلمة المفتاح curriculum model / (38 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : سوری، مریم ؛ داودی، رسول ؛ كاتب مسؤول : مجتبی زاده، محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی آموزش و پرورش»پاییز و زمستان 1402 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 312 إلی 332 )
الکلمات المفتاحية:دانش آموزان مقطع متوسطهالگوی برنامه درسیتکیهگاه سازی آموزشی
-
32.
مؤلف : زارع جعفری زواره، محمود ؛ زیرک، مهدی ؛ اکبری، احمد ؛ فلاح مهنه، تورج ؛ كاتب مسؤول : مومنی مهموئی، حسین ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز 1402 - شماره 78 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 65 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تربیت دینیالگوی برنامهدرسیسنتزپژوهی
-
33.
مؤلف : ضیایی جازی، زهره ؛ مذبوحی، سعید ؛ كاتب مسؤول : واصفیان، فرزانه ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان 1402- دوره سیزدهم ، شماره 2 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 197 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری پایدارالگوی برنامه درسییادگیری مغز محور
-
34.
مؤلف : کوشی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : رستگاری، نرجس ؛
مجلة:مسائل کاربردی تعلیم و تربیت اسلامی»پاییز 1402- شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 26 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتربیت اخلاقیدوره ابتداییالگوی برنامهدرسی
-
35.
مؤلف : یزدی زاده، زهرا ؛ عجم، علی اکبر ؛ فلاح مهنه، تورج ؛ كاتب مسؤول : مومنی مهمویی، حسین ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1402 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 509 إلی 538 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ترکیبیسنتزپژوهیتدریس معکوسالگوی برنامهدرسی
-
36.
مؤلف : Shakeri Seyedabadi، Elham ؛ Salimi، Ladan ؛ كاتب مسؤول : Rasouli، Seyedeh Esmat ؛
مجلة:International Journal of Education and Cognitive Sciences»June 2024, Volume 5 - Number 2 (10 صفحة - من 91 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:curriculum modelelementary educationenergy literacyClimate Change Approach
-
37.
مؤلف : مهرجو، مهشید ؛ نخعی، نوذر ؛ كاتب مسؤول : نوریان، محمد ؛
مجلة:علوم روانشناختی»مرداد 1403- شماره 137 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 1057 إلی 1084 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیآسیبهای اجتماعیدورۀ پیش دبستانیالگوی برنامۀ درسی
-
38.
كاتب مسؤول : کرمی، اصغر ؛ مؤلف : سمیعی زفرقندی، مرتضی ؛ صفرنواده، مریم ؛
مجلة:پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی»زمستان 1402 - شماره 13 (32 صفحة - من 7 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:برنامه قصه گوییالگوی آموزشی هاکینزکیفیت یادگیری دانش آموزان ابتداییالگوی برنامه درسی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- د (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)