کلمة المفتاح Customer Loyality / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهنوی، محمدحسن ؛ الهیاری، میثم ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (8 صفحة - من 29 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانوفاداری مشتریانبانک اقتصاد نوین
-
2.
مؤلف : امیدی، علی رضا ؛ صفری، سمیه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1395 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 99 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریرفتار شهروندی سازمانیباشگاه ورزشی خصوصی