کلمة المفتاح Customer Misbehavior / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عمویی، ایمان ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتح الله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 69 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد رفتاریرفتار مشتریسوگیری ذهنیکج رفتاری مشتریان
-
2.
مؤلف : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 67 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کجرفتاری مشتریانسوگیری ذهنیسوگیری حسیسوگیری اعتقادیسوگیری شناختیبورسسوگیریهای ذهنیبانکرفتاریرفتار مشتریانپژوهشمدل