کلمة المفتاح Customer relationship management / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت توسعه و تحول 2
-
1.
مؤلف : شاهرخی، حجت ؛ صیادی، سعید ؛ سلاجقه، سنجر ؛ شیخی، ایوب ؛ كاتب مسؤول : پورکیانی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 ، B (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریمدیریت ارتباط با مشتریمعنویت محیط کارسازمان بیمه تامین اجتماعی
-
2.
مؤلف : الوندی، محسن ؛ كاتب مسؤول : کریمی، محمد ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1388 - شماره 1 (10 صفحة - من 49 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریانتجارت کسبوکار با مشتریمدل سوئیفتبازاریابی