کلمة المفتاح Customer relationship management / (138 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : وکیل، سیدمحمدرضا ؛ محمدی، محمود ؛ معتدل، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : تیمورنژاد، کاوه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 109 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبانکداریالکترونیکابزارهای هوشتجارینگاشت شناختیفازیشبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنی
-
2.
مؤلف : طیبی، سینا ؛ رضائی، رسول ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1403 - شماره 5 (ویژه نامه) (22 صفحة - من 20 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:پایداریمدیریت ارتباط با مشتریسرمایه ارتباطیمزیت رقابتی پایدارکیفیت رابطه درک شده.
-
3.
كاتب مسؤول : عابدی، رحیم ؛ مؤلف : محمدزاده ونستان، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 34 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمدیریت روابط با مشتریپذیرش فناوریمدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی
-
4.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : محمد خانی، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 ، الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
6.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : رحمانی گوهر، مبینا ؛ ایمانی پور، حسین ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1402 - شماره 16 (17 صفحة - من 401 إلی 417 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیشایستگی هوش تجاری
-
7.
كاتب مسؤول : جمشیدلو، راحله ؛ مؤلف : معافی مدنی، سید مهدی ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1402 - شماره 54 ، B (Azad University (21 صفحة - من 57 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد crmتاخیر در ابعاد اجرای همسوییابعاد crmمدیریت روابط با مشتری
-
8.
كاتب مسؤول : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مؤلف : محمدخانی، رحیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمدیریت ارتباط با مشتریبازاریابی دیجیتال بنگاه به بنگاه
-
9.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : سرهنگی، کامران ؛ محمدزاده علمداري، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت دانش سازمانی»پاییز 1402 - شماره 22 ISC (38 صفحة - من 81 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریتوسعه محصول جدیددانش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریاطلاعاتCRMمشـتریبـاNPD
-
10.
كاتب مسؤول : سالاری پور، محمدرضا ؛ مؤلف : قاسمی بیورزنی، قاسم ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»تابستان 1402، دوره پنجم - شماره 2 (ویژه نامه) ، ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 388 إلی 402 )
الکلمات المفتاحية:عوامل سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریعملکرد سازمانیعوامل تکنولوژیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (32 مقالة)
- علمی-پژوهشی (17 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)