کلمة المفتاح Customer relationship management / (146 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کیوانی، شیروان ؛ مؤلف : حیدری، مجتبی ؛ رستم زاده، رضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1403 - شماره 8 (21 صفحة - من 2 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:یکپارچهسازیهوش مصنوعیچالشارتباط با مشتری
-
2.
مؤلف : رادفر، محمدرضا ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»زمستان 1403 - شماره 8 (21 صفحة - من 49 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبازارگراییعملکرد مالیعملکرد بازاریابیمدیریت برند
-
3.
مؤلف : جاوید، محمدرضا ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : نعمتی زاده، سینا ؛
مجلة:اقتصاد مالی»تابستان 1402 - شماره 63 ، A (Azad University (22 صفحة - من 313 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:بانک شهراستراتژ یهای بازاریابی دیجیتالمشتری مداریمدیریت ارتباط با مشتری
-
4.
مؤلف : وکیل، سیدمحمدرضا ؛ محمدی، محمود ؛ معتدل، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : تیمورنژاد، کاوه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 109 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریبانکداریالکترونیکابزارهای هوشتجارینگاشت شناختیفازیشبکههای عصبی حافظه دوسویه انجمنیمشتریبانکمشتریانمدلشناساییفازیشاخص
-
5.
مؤلف : طیبی، سینا ؛ رضائی، رسول ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1403 - شماره 5 (ویژه نامه) (22 صفحة - من 20 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:پایداریمدیریت ارتباط با مشتریسرمایه ارتباطیمزیت رقابتی پایدارکیفیت رابطه درک شده.
-
6.
مؤلف : لشکر کاهی، مهلا ؛ عبدی زاده، ژاله ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1403 - شماره 92 (10 صفحة - من 2343 إلی 2352 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریرضایتمندی مشتریباشگاههای ورزشیتداوم مراجعه مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : عابدی، رحیم ؛ مؤلف : محمدزاده ونستان، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم - شماره 1 ، الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 34 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمدیریت روابط با مشتریپذیرش فناوریمدیریت روابط با مشتری ادغام شده با هوش مصنوعی
-
8.
مؤلف : نیکخوی، نوید ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (16 صفحة - من 36 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریارزش ویژه برندرضایتمندی مشتری
-
9.
كاتب مسؤول : رحیمی کلور، حسین ؛ مؤلف : محمد خانی، رحیم ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1402 - شماره 153 ، الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمدیریت ارتباط با مشتریشرکت های بیمهارزش طول عمر مشتری
-
10.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : رحمانی گوهر، مبینا ؛ ایمانی پور، حسین ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1402 - شماره 16 (17 صفحة - من 401 إلی 417 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیشایستگی هوش تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (33 مقالة)
- علمی-پژوهشی (18 مقالة)
- الف (10 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)