کلمة المفتاح Customer's preferences / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : فیض، محمد رسول ؛ فقیهی، سیما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مشتریمداریانگیزههای خریدتحریم برندترجیحات مشتریانشایستگیهای رفتاری
-
2.
مؤلف : سلیمیان ندوشن، امین ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : ربانی، مژده ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 107 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیتحلیل عاملی اکتشافیپرواز داخلیترجیحات مشتریان
-
3.
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»Summer 2014, Volume 6 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 83 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:Conjoint analysisCustomer's preferencesSegmentationMachine made carpetYazdIranConsumer
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة International Journal of Business and Development Studies 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)