کلمة المفتاح Customer Relationship Management (CRM) / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 173 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسر
-
2.
مؤلف : ملایی، نوید ؛ میرغفوری، سید حبیب الله ؛ زارع، حبیب ؛ كاتب مسؤول : زنجیرچی، سید محمود ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 219 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریصنعت گردشگریتئوری دادهبنیاداستقرار نظام مدیریت ارتباط با مشتری
-
3.
مؤلف : درخشان، شبنم ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1401، دوره دوم - شماره 10 (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتریانشرکت نورنگارمدیریت ارتباط با مشتریاساطلاعاتمشتریان
-
4.
مؤلف : موسویان، سیده غزل ؛ كاتب مسؤول : زینال نژاد، معصومه ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1401 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 35 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:عدم قطعیتدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریزنجیره تامین معکوسصنعت مد سریع
-
5.
مؤلف : درزی، معین ؛ كاتب مسؤول : نیک خواه، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1399 - شماره 2 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی اثربخشیمدیریت ارتباط با مشتری ((CRMواحدهای تولیدی صنعتی
-
6.
مؤلف : نایب اصل، سید رامین ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1399، دوره سوم - شماره 25 (13 صفحة - من 33 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند تحلیل سلسله مراتبیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)سود آوریبهبود وضعیت مالیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانشاخصسیستم مدیریت ارتباط با مشتری
-
7.
مؤلف : رنجبر فرد، مینا ؛ قلمی، عطیه ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1397 - شماره 95 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 719 إلی 738 )
الکلمات المفتاحية:انتخاب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریقابلیت های کارکردی و غیرکارکردیمدیریت ارتباط با مشتریفرایند تحلیل سلسله مراتبی
-
8.
A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry
مؤلف : Nemati، Yaser ؛ Mohaghar، Ali ؛ Alavidoost، Mohammad Hossein ؛ Babazadeh، Hossein ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2018, Volume 11 - Number 3 التصنيف الف/ISC (26 صفحة - من 437 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:Customer Relationship Management (CRM)Customer segmentation: Customer Lifetime Value (CLV)fuzzy c-meanFuzzy TOPSIS (F-TOPSIS)
-
9.
مؤلف : Abedi، A ؛ كاتب مسؤول : Jafari، M ؛
مجلة:International Journal of Human Capital in Urban Management»Winter 2017 , Volume 2 - Number 5 ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:OrganizationE-CommerceMultiple Criteria Decision makingNetwork analysisCustomer Relationship Management (CRM)Fuzzy TOPSIS technic
-
10.
مؤلف : حیدری، حوریا ؛ مهدوی، ایرج ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریشبکه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)