تیر 1399 - شماره 2
-
مؤلف : درزی، معین ؛ كاتب مسؤول : نیک خواه، مجتبی ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی اثربخشیمدیریت ارتباط با مشتری ((CRMواحدهای تولیدی صنعتی
-
كاتب مسؤول : هاشمی مقدم، امین ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛
(8 صفحة - من 15 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتهوش تجارییکپارچگی داده هاکیفیت محتوای اطلاعاتیکیفیت دسترسی به اطلاعات
-
مؤلف : اسپهلار، اصغر ؛ كاتب مسؤول : علیزاده چمازکتی، امیر ؛
(9 صفحة - من 24 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق تجارتمسئولیت اجتماعی شرکتنگرش برند
-
كاتب مسؤول : نجاتی، نیلا ؛ مؤلف : نجاتی ساروی، نیلوفر ؛ مهدوی، ایرج ؛
(13 صفحة - من 34 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریمدیریت ارتباط با مشتریکارکنان بخش فروش شرکت کاله
-
كاتب مسؤول : سراج پور، سارا ؛ مؤلف : قاسمنژاد، زبیر ؛
(12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:شرکت ایران خودرورسانه اجتماعیعملکرد شغلی کارکنان
-
كاتب مسؤول : فرهادی مقدم، عبدالحمید ؛
(8 صفحة - من 59 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریکارکنان شهرداریمدیریت منابع انسانی اثربخش