کلمة المفتاح effective factors (emotion / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Jahanmiri، Mohammad Hesam ؛ Zarafshan، Zahra ؛ Mahmodi Sabooki، Moslem ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ، ملی (14 صفحة - من 308 إلی 321 )
الکلمات المفتاحية:cognitive factors (ladder theory) effective factors (emotiondecision theory)E-shopping repetition
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)