کلمة المفتاح Election campaign / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرزاابوالحسن خان ایلچی، محسن ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ كاتب مسؤول : خرازی محمدوندی آذر، زهرا ؛
مجلة:رسانه»بهار 1401 - شماره 126 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:برندبرند شخصی ـ سیاسیکارزار (کمپین) انتخاباتیپارادایم برندسازیالگوی برند شخصی ـ سیاسی
-
2.
كاتب مسؤول : یوسفی رامندی، رسول ؛ مؤلف : سیاری، سروش ؛
مجلة:دانش سیاسی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 625 إلی 658 )
الکلمات المفتاحية:جمهوری اسلامی ایرانمبارزات انتخاباتیبازاریابی سیاسیمدلسازی تفسیری ـ ساختاریمدیریت کمیپن انتخاباتی
-
3.
مؤلف : زمانیزاده، مصطفی ؛ كاتب مسؤول : یاوری، اسدالله ؛
مجلة:مطالعات حقوق تطبیقی»پاییز و زمستان 1398، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 467 إلی 483 )
الکلمات المفتاحية:ابزارهای تنظیمیکارزارهای انتخاباتینظام مطلوبتامین مالیسیاسیاطلاعاتنظام تأمین مالینظامکاندیداها
-
4.
مؤلف : اسماعیلی، محسن ؛ حبیب نژاد، سید احمد ؛
مجلة:مطالعات حقوق عمومی»بهار 1396، دوره چهل و هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 135 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:صلاحیتحاکمیت قانونتعهد اجتماعیشروط ابتداییوعده های انتخاباتیفقهحقوقعقد
-
5.
مؤلف : Afkhami، Hoseinali ؛ Shamoradi، Elham ؛
مجلة:Social Communication Sciences»Summer 2012, Volume2 - Number 5 (16 صفحة - من 61 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:Election campaignpresidential electionBBC PersianVoice of America Persian TV