کلمة المفتاح Electronic commerce / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 2
-
1.
مؤلف : خورسند دلچه، علی ؛ جلال پور، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیککیفیت وبسایتقصد خریدریسک درک شدهشهرت وبسایت
-
2.
مؤلف : باباپور، اصغر ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (11 صفحة - من 51 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکزنجیره ارزشبازارهای صنعتیالگوی کسب و کار