کلمة المفتاح Emerging Market / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسدنژاد، محمد ؛ سخدری، کمال ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، مهران ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1403 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science (17 صفحة - من 24 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای پویاکسبوکارهای کوچک و متوسطبینالمللیسازیمطالعه موردی چندگانهبازاهای نوظهور
-
2.
مؤلف : یزدانی، مهدی ؛ اسماعیلی، علی ؛
مجلة:پژوهش های اقتصادی ایران»بهار 1396 - شماره 70 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 133 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:نشرکشورهای نوظهوربحرانهای مالیجریانهای تجارینظام معادلات همزمان
-
3.
كاتب مسؤول : Movaghar Moghaddam، Frashid ؛ مؤلف : Abdul Hamid، Abu Bakar ؛ Timouri، Ali ؛
مجلة:Business and Marketing»Nov 2013 - Number 1 (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:Emerging MarketExport Marketing StrategyProduct Strategyfirm export performanceprice strategypromotion strategyplace strategy
-
4.
مؤلف : ahmadpour، ahmad ؛ yahyazadefar، mahmoud ؛ garmroudi، babak ؛
مجلة:Iranian Economic Reveiw»Winter 2006, Volume 11 - Number 15 ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:Agency CostDividend PolicyEmerging MarketFree Cash flowCollateralizable AssetsTehran Stock ExchangeThe Tehran Stock ExchangeDividendTaxJensen
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة Business and Marketing 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة Iranian Economic Reveiw 1 |
مجلة پژوهش های اقتصادی ایران 1 |