کلمة المفتاح Employee satisfaction / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : صلاحی کجور، عظیم ؛ مؤلف : پورقریب، احمد ؛ کیاکجوری، داوود ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»زمستان 1401 - شماره 10 (12 صفحة - من 114 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:کارتیمیتوانمندسازیخوداثربخشیرضایت کارکنان
-
2.
مؤلف : کیانفر، فرهاد ؛ بدوان، معصومه ؛ شرفه سیاحی، مریم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 62 (جلد اول) (9 صفحة - من 91 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتمدیریت تحولرضایت کارکنان
-
3.
مؤلف : Danah Alkhateeb ؛ Uzma Javed ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 14 (11 صفحة - من 177 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:Leadership styleSaudi ArabiaEmployee satisfactionRiyadh Bank
-
4.
مؤلف : Ahad Almuqati ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 14 (10 صفحة - من 384 إلی 393 )
الکلمات المفتاحية:Private sectorSaudi ArabiaEmployee satisfactionemployee performanceLeadermember exchange
-
5.
مؤلف : Shoaa Bamashmos ؛ Muhammad Khan ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 14 (10 صفحة - من 825 إلی 834 )
الکلمات المفتاحية:CompensationEmployee satisfactionHuman ResourcebenefitInternational School
-
6.
مؤلف : Dr. Reena (Mahapatra) Lenka ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (8 صفحة - من 435 إلی 442 )
الکلمات المفتاحية:ProductivityMotivationEmployee satisfactionGoogle
-
7.
مؤلف : شکریانی، عباس ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (22 صفحة - من 20 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی کارکنانرضایتمندی ارباب رجوعشهرداری کوهدشتوفاداری ارباب رجوع
-
8.
كاتب مسؤول : کاظمی، محمد ؛ مؤلف : هلاج، مهدی ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»بهار 1399، دوره یازدهم - شماره 40 (26 صفحة - من 111 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازی روانشناختیرضایت کارکنانتوانمندسازی رهبریکارکنانمدل
-
9.
مؤلف : زارعی، بتول ؛ كاتب مسؤول : جعفری نویمیپور، نیما ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 187 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:فناوریانگیزهآموزش الکترونیکیمحتوای آموزشیرضایت مندی کارکنان
-
10.
نقش ارزش ویژه برند درون سازمانی در رضایت مشتری، مطالعه نقش میانجی رفتار شهروندی برند و رضایت کارکنان
كاتب مسؤول : سنگری، نگین ؛ مؤلف : علیزاده بلوکانی، ژاله ؛
مجلة:مطالعات رفتار سازمانی»بهار 1397 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرضایت کارکنانرفتار شهروندی برندارزش ویژه برند درون سازمانی