کلمة المفتاح Employees’ satisfaction / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مدنی بزرگ، مهتاب ؛ تمجید یامچلو، علیرضا ؛ کیانی، کیومرث ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (24 صفحة - من 306 إلی 329 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیرضایت کارکنانوفاداری کارکناناعتماد کارکنان
-
2.
مؤلف : غلامی، بهشته ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، داریوش ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1396 - شماره 33 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 185 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:آموزش مجازیشرکت ملی نفت ایرانرضایتمندی کارکنان