کلمة المفتاح Ethical Perceptions / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهرینی، جمال ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (12 صفحة - من 2958 إلی 2969 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادکیفیت رابطهحفظ حریم خصوصیادراکات اخلاقیپلتفرم اقتصاد مشاکتیحفظ امنیت
-
2.
كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛ مؤلف : پالی، سمیرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان