کلمة المفتاح Eudemonic value / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فرزین فر، زهره ؛ كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 صفحة - من 328 إلی 347 )
الکلمات المفتاحية:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های مدیریت رسانه 1 |