کلمة المفتاح event marketing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خادمی، نیما ؛ عسکری فر، کاظم ؛ كاتب مسؤول : عباسی، عباس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1402 - شماره 63 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رویدادهاجشنوارههای محلیجشنواره گل و گلاب میمندتوسعه روستاییاقتصاد محلیگردشگرانشناساییTourism
-
2.
كاتب مسؤول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛ مؤلف : Hassanzadeh، Jahangir ؛ Saeedi، Hamid ؛ Abdolvand، Mohammad Ali ؛
مجلة:International Journal of Business and Development Studies»December 2022, Volume 14 - Number 2 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 127 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:customer experienceevent marketingFive-star hoteldatabase approach
-
3.
مؤلف : سجادی، سیدنصراله ؛ گودرزی، محمود ؛ كاتب مسؤول : فصیح مردانلو، نرگس ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1399 - شماره 48 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:برندکیفیت رویدادمدیریت رویدادبازاریابی رویدادبرندسازی رویداد