کلمة المفتاح Event Satisfaction / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
The influence of event attributes on tourist’s loyalty: Evidence from the Ashoura event in Yazd City
كاتب مسؤول : Nikraftar، T ؛ مؤلف : Jalali، M ؛
مجلة:International Journal of Human Capital in Urban Management»Spring 2019 , Volume 4 - Number 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 119 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:LoyaltyFacilitiesAshoura eventEvent Satisfactionperceived authenticity
-
2.
كاتب مسؤول : محمدی، سردار ؛ مؤلف : قبادی، ایوب ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 92 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگران فوتبالکیفیت ادراک شدههیجانات مثبت و منفیحضور مجددرضایت از رویدادتماشاگرانتماهیجاناتفوتبالرضایتکیفیتتیمهواداران
-
3.
كاتب مسؤول : شعبانی، عباس ؛ مؤلف : شکری، محمد رضا ؛ رضایی صوفی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش»پاییز 1401 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 59 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگران ورزشیکیفیت رویدادرضایت مندی از رویدادوفاداری به رویداد