کلمة المفتاح Experience quality / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : Allahveisi، Arman ؛ مؤلف : Izadi، Behzad ؛ Mansouri، Hossein ؛
مجلة:Sports Business»Autumn 2023 - Number 8 (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltycustomer experiencePrivate Sports ClubsExperience qualityService Outcome Quality
-
2.
مؤلف : رئیسیفر، کامیار ؛ اخوان انوری، محمّدرضا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1402 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 156 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایتمندیکیفیت تجربهنیّات رفتاریمدلسازی معادلات ساختاری (SEM)
-
3.
كاتب مسؤول : قربان زاده، داود ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ راه حق، آتنا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1399 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 245 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتمایلات رفتاریتصویر ذهنی از مقصدگردشگری تاریککیفیت تجربه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة برنامه ریزی و توسعه گردشگری 2 |
مجلة Sports Business 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)