کلمة المفتاح Faculty Students / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان
مؤلف : زارع، مرجان ؛ كاتب مسؤول : براتعلی، مریم ؛
مجلة:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانشایستگی اجتماعیاستراتژیهای یاددهی-یادگیری مغز محوریادگیری مغز محورآموزش
-
2.
كاتب مسؤول : سلیمانپور عمران، محبوبه ؛
مجلة:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (13 صفحة - من 85 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسی تجربه شدهجهت گیری برنامه درسیبرنامه درسی مورد انتظاردانش آموزان کاردانشجهتگیریبرنامه درسیدانشآموزانمعلمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة آموزش پژوهی 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)