کلمة المفتاح Foundation Data Technique / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حمیدی، ناصر ؛ مؤلف : شرفی، سید علی ؛ عسگری، فرید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 35 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعۀ محصول جدیدبازاریابی بذرتکنیک دادهبنیادفعالیتهای بازاریابیبازاریابیبازاراطلاعاتمدلپژوهشمدل کسبوکار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)