کلمة المفتاح Green Consumer / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Alizadeh، Majid ؛ Nematizadeh، Sina ؛ Esmailpour، Hassan ؛
مجلة:Creative City Design»Winter 2023, Volume 6 - Number 1 التصنيف A+ (Azad University (11 صفحة - من 78 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:Green MarketingSustainable DevelopmentGreen ConsumerGreen hotel
-
2.
مؤلف : نوروزی اجیرلو، رضا ؛ جمالی، احسان ؛ عیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1401 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 250 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:فراترکیبمصرف کننده سبزﺑﺮﻧﺪ ﺳﺒﺰمحیط زیستمحصولاتمحیطاستراتژیکدهامصرفکنندگانمحصولات سبزپژوهش
-
3.
مؤلف : جاویدی کرمانی نژاد، مهری ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ كاتب مسؤول : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 48 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستفراترکیبمصرف کننده سبزرفتار خرید سبز
-
4.
مؤلف : Ziaei-Bideh، Alireza ؛ Namakshenas Jahromi، Mahsa ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Winter and Spring 2016, Volume 3 - Issue 5 ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:Willingness to payStructural equation modelingGreen ConsumerGreen productValue-Belief-Norm Theory
-
5.
مؤلف : زندحسامی، حسام ؛ كاتب مسؤول : پروینچی، شیما ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (8 صفحة - من 23 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزرفتار خرید سبزتئوری رفتار برنامهریزی شدهمصرفکننده سبزقصد خرید سبز
-
6.
مؤلف : Shahlaee Bagheri، Javad ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Summer 2014, Volume 2 - Number 2 (8 صفحة - من 75 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:قیمتبازاریابی سبزمشتری سبزویژگی محصولدانش سبزارتقا سبزPriceGreen MarketingEnvironmental KnowledgeGreen ConsumerProduct CharacteristicsGreen Promotion.BusinessResults
-
7.
مؤلف : حسینی، سید یعقوب ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1392، دوره هفدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 43 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:شبکه های عصبیمصرف کننده سبزبخش بندی بازارنقشه های خودسازمانده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)