کلمة المفتاح guest satisfaction / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Moslehi، Zahra ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (9 صفحة - من 77 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:operational efficiencyDigital TransformationKey Performance Indicatorshospitality managementguest satisfaction
-
2.
مؤلف : Abukhalifeh، Alaa Nimer ؛ Toanoglou، Michalis ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (6 صفحة - من 3065 إلی 3070 )
الکلمات المفتاحية:hotel industryself service technologies (sst)guest satisfaction