کلمة المفتاح human resources / (394 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : میرشاهی، حمیده ؛ مؤلف : شجاعی باغینی، گلنار ؛
مجلة:مطالعات مدیریت شهری»تابستان 1402- شماره 54 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 93 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:شهرداریمنابع انسانیواژگان کلیدی: جذب سرمایهتئوری برخاسته از داده
-
52.
كاتب مسؤول : صادقی، ایاز ؛ مؤلف : اکبری، احمد ؛ زیرک، مهدی ؛ زنگویی، اسدالله ؛
مجلة:رهبری آموزشی کاربردی»بهار 1402 - شماره 13 التصنيف ج (Ministry of Science (17 صفحة - من 42 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیمدیریت دانشآموزش مجازیمرورسیستماتیک
-
53.
كاتب مسؤول : مرادی، جواد ؛ مؤلف : سهرابی، زهرا ؛ نوروزیان قهفرخی، سهیلا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»بهار 1402 - شماره 6 (17 صفحة - من 76 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:توسعهمنابع انسانیعملکرد پایدار اجتماعی
-
54.
مؤلف : پیوسته، علی اکبر ؛ مقتدرزاده، احمد علی ؛ اسعدی، اکرم ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1402 - شماره 7 (20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:نیروی انسانیمدیریت دانشسازمان تامین اجتماعیاستقرار نظام مدیریت دانشکارکنانسازمان
-
55.
مؤلف : اصلانی، فرشید ؛ فاضلی کبریا، حامد ؛ كاتب مسؤول : چکین، میثم ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 134 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:امروزه منابع انسانی بیش از هر زمانی نیازمند آموزش است. هدف پژوهش حاضر ارائه الگویی برای آموزش منابع انسانی در سازمان مدیریت پسماند شهردارمصاحبه نیمهساختاریافته است. نمونه آماری شامل 15 نفر از مدیران منابع انسانی و خبرگان مدیریتی بود که به روش نمونهگیری هدفمند انتخاب شدند.از راهبرد نظریه دادهبنیاد با کمک نرمافزار MAXQDA22 استفاده و 17 کد فرعی از پاسخ خبرگاناستخراج شد. نتایج نشان داد مدیریت دانش و سواد اطلاعاتیبهعنوان پدیده محوری از شرایط علّی مانند اثربخشی و محرکهای درونسازمانی شکل خواهد گرفت. کنش مدیریت آموزش منابع انسانیپیامدهایی شامل رشد کارکنانکارآمدی مدیریت و رقابتپذیری را در پی خواهد داشت. هرچند در این الگوعوامل زمینهای نظیر استعدادهای بالقوه و اخلاق کاری و شرایط کاریمداخلهگر شامل سطوح یادگیری و واکنش به تغییر روابط را تحت تاثیر قرار خواهند داد
-
56.
مؤلف : رسولی، حسین ؛ الوانی، سیدمهدی ؛ عظیمی، پرهام ؛ كاتب مسؤول : موسی خانی، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1402، دوره ششم - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمنابع انسانیسازمانهای دولتی
-
57.
مؤلف : مهربان، جواد ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ یونسی، جلیل ؛ تلخابی، محمود ؛ كاتب مسؤول : مقامی، حمیدرضا ؛
مجلة:علوم روانشناختی»بهار 1402 - شماره 122 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 215 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمنابع انسانیتوانمندسازی روانشناختیشاخصهای علوم اعصاب تربیتی
-
58.
مؤلف : خیبریان، سکینه ؛ آذر، عادل ؛ سید نقوی، میر علی ؛ كاتب مسؤول : الوانی، سیدمهدی ؛
مجلة:سیاست های راهبردی و کلان»بهار 1402 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 3 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:انعطافپذیریمنابع انسانیمدل جذبفرار مغزهادلفی فازی
-
59.
مؤلف : اسکندری اوردکلو، فرانک ؛ نژادایرانی، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : داداش کریمی، یحیی ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1402، دوره ششم - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 151 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانیمنابع انسانیسازمان تامین اجتماعیمدیریت منابع انسانی سبز
-
60.
كاتب مسؤول : اسداللهی، احسان ؛ مؤلف : کفشدار طوسی، طلیعه ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار 1402- شماره 30 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 167 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فرهنگیمنابع انسانیمشکلات آموزشیمشکلات ساختاریعوامل حمایتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (145 مقالة)
- علمی-پژوهشی (36 مقالة)
- الف (33 مقالة)
- A (21 مقالة)
- B (10 مقالة)
- ج (8 مقالة)
- C (6 مقالة)
- A+ (6 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- علمی-ترویجی (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- د (2 مقالة)