کلمة المفتاح impulse buying tendency / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : چشمه خاور، عبداله ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 22 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فشار زمانیفعالیت های تجاریانگیزههای خریدقصد خرید ناگهانیمسافرانخرید ناگهانی
-
2.
كاتب مسؤول : بهرامی، شهاب ؛ مؤلف : امیری، سحر ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»پاییز 1399 - شماره 43 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 165 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیبازاریابی دهان بهدهانرضایت و پاسخ عاطفیقصد خرید آنی