کلمة المفتاح Institutional Pressures / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ایروان تفتی، ابوالفضل ؛ شعرباف، احمد ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:عادیسازیهوش تجاریفشارهای نهادیشرایط بحرانیهمگونسازیبحرانسازمان
-
2.
نقش فشارهای نهادی و نوآوری سازمانی در تحول تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شمال تهران)
مؤلف : جلیلی، دکتر سودابه ؛ سعیدی، دکتر لیلا ؛ نجفی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت»هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت (21 صفحة - من 2770 إلی 2790 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتنوآوری سازمانیفشارهای نهادیتحول تجارت الکترونیک
-
3.
كاتب مسؤول : تیزرو، علی ؛ مؤلف : مکی زاده، وحید ؛ فتحی، محمد رضا ؛ سقائی، فرزانه ؛
مجلة:زن و جامعه»پاییز 1399، سال یازدهم - شماره 3 ، A+ (Azad University/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیدیدگاهفشارهای نهادیزنان کارآفرین ایرانیزنان کارآفرینزنانکارآفرینی زناناقتصادیپژوهشکشورهای در حال توسعه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة زن و جامعه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)