کلمة المفتاح integrated STEM curriculum / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی تلفیقی استم (علوم، فناوری، مهندسی، ریاضی) در دوره ابتدایی کشور ایران
مؤلف : رضایی، مریم ؛ امام جمعه، سید محمد رضا ؛ احمدی، غلامعلی ؛ عصاره، علیرضا ؛ نیکنام، زهرا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»زمستان 1399 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 63 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییتحلیل محتوای کیفیطراحی الگوی برنامه درسیبرنامه درسی استم تلفیقیتلفیقیطراحیآموزشفناوریبرنامه درسی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات برنامه درسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)